Wednesday, December 27, 2006
عندما نزلت اليوم------احساس--------
ابتدت الحكاية لمل نزلت من البيت النهاردة بعد ما اتكلمت من موبايل امى و لأيت كل النا حائتلى وطبعا أمى سممت بدنى ابل ما أنزل
......
اول م نزلت لأيت الجو برد جدا و فى اللحظة ديه حسيت انو يوم منيل بستين نيله...
المهم توجهت مسرعا لموئف المشاريع وطبعا اول عكننه ان المشروع اللى طالع الكرسى اللى جمب السواء مليان
فى العادى بؤل يادى النيله.....
بس ابتسمت و اولت عادى اكيد مش ديه الحاجة المنيله اللى هتعكنن عليا النهارده..
ركبت المشروع واستنيتو يطلع بس الموئف كان زحمه جداااااااااااا
طلع المشروع بعد نص ساعة من المعترك المرورى اللى ماعتقدش انى هشوف اعظم منه غير يوم الحشر
طبعا كنت متأكد اننى كده كده هوصل متأخر....
الناس كانت مستغربانى ..... بس اولت احتمال علشان شعرى
المهم نزلت عند كوبرى محرم بيه حسيت سعتها اننى هتجمد من البرد
طللعت الأيس كاب المعفن من جيب الجاكت و لبسته ف جيه على عنيّا كنت بعدى الشارع سعتها
طبعا راحت عربيه شايلنى وش كده و لحسن الحظ وأعت فى حتة ناشفه وهدومى ماتبهدلتش....
ابتسمت و ما اهتمتش علشان انا طول عمرى مصطول و العربيات بتشلنى مفيش جديد
ابتسمت و اولت اكيد مش ده الحاجة
وصلت و اول ما دخلت لائت النس جوه بصراحه اول حد وأعت عينايا عليه كانت البنت اللى الحلوة اللى بتمسل ديه...
عملت عبده و ابتديت اسلم على الناس
و اخدت الكرسى اللى جمب عاطف اعد يكلمنى وانا مش معاه ولا مع العرض انا مركز مع البنت ....
كل ما تبص نحيتى ابص فى اى حته و اعمل عبده.....
لحد ما فأستنى و سلمت عليا من بعيد....
لأيت نفى بكل سذاجة رايح الحمام أربط شعرى و أظبط نفسى.......
المهم انى سعتها حسيت انى مبسوط مش عارف ليه و ابتديت اتابع العرض بتاع شريف
المشكله انو كان بيتكلم فى حاجه بآلى سنين نفسى أأولها..
و داس على الجرح جامد علشان موضوع السفر بتاعى ده
انتهى العرض و روحت الحمام رجعت لأيت الدنيا ضلم و الصالة فاضية...
المنظر ده خالانى فى منتهى الكآبه..........!!!
خرجت اعمل تليفون و انا متأكد انى هشوفها....
اول ما شفتها كا المفروض افرح لكن زعلت جدا علشان اتاكدت ان احساسى النهارده صح 100%
رجعت ما لأتش حد زى ما توقعت
واسنيت الموصلات فى البرد برضه زى ما توقعت...
مش عارف ليه كنت مصر اروح التجارية...... يمكن علشان اشوفها
وابتديت ارسم مصيرى خلال اليوم...
اليوم منيل من اوله................ اكيد هتمرمط النهار ده
حسيت بأكتر من حاجة بس توقعت عكسهم تماما.......
احساسى بالبرد لمل مشيت من بحرى للمنشيه على البحر فى عز النوة اللى جمدت اطرافى كان كفيل انو ينسينى اسمى مش اللى اتقوقعته.....
بس ما ادرش ينسينى(س)البنت اللى بحبها
لت كتير انساها....حاوت اشغل نفسى بس على طول فاكرها فى ابسامه كل بنت فى كل حاجة جميلة.....فى كل كلمة حلوة بأولها لى اى بنت
و على فكرة انا بياع كلام كبييييييير

معلش سرحت منكم و حلأت لموضوع البوست اصلا....
روحت التجاريه و اللى حسبته لأيته محدش اعرفه غير عادل.........
برشط عليه علشان مأعدش لوحدى زى اليتيم......
بصراحه كنت فى اشد الحاجة لحاجة سخنه....شربت كركديه و حاسبت و مشيت و حسسيت سعتها أن عبد الله ضيف كسر ورايا أوللة........!!
ركبت مشروع تيوتا احمر رايح العصافر’و فضلت مستنى المصيبة.............
ما جتش مستننى ما جتش مستنى ما جتش...........!!
لحد ما عدا شارع خليل حمادة و انا بصارع النوم علشان انزل عند بتنا و ماسرحش....
ركزت أبل البيت ب 10شوارع بس الغريب ان المشهد فضل يتكرر 4 مررات لنفس الشوارع......
نزلت عند البيت وانا مخضوض و حاسس اننى أول ما هنزل هلائى نفسى فى جنوب افرقيا...
لكن لأيت نفسى عند البيت لكن بصيت على المشروع لأيته مش تيوتا اصلا و مش احمر وطبعا
بس أنتابن شعور بالصدمه.....


سألت واحد فى الشارع هوه الساعه كام آللى 12:00

و أنا ماشى من التجاريه أصلا الساعة 1:00
سألته هوه النهاردة ايه فى دهشة
آللى الخميس وأنا ماشى من البيت يوم الأربع.............
راح فين اليوم ده.......
منتهى الزهول

وهيه ديه كانت المصيبه...!!
 
posted by 3amr at 3:31 PM ¤ Permalink ¤


0 Comments: